Regizorul spectacolului Cristian Gheorghe avea să facă următoarele remarci cu privire la piesa semnată de dramaturgii ucrainieni, A. Mardan È™i A. Tarasul: â€Un câine. Imaginar sau real.Oameni.Vulnerabili sau plini de putere. DorinÅ£e. Pure sau nocive. Răzbunare. Meschină sau frizând apocalipsul. Gânduri. Pozitive sau întunecate. Lacrimi. Adevărate sau teatrale, inutile sau având calitatea de a schimba ceva. Agonie, goană nebună, ură, lipsă de scrupule, agitaÅ£ie continuă, soluÅ£ii extreme, într-un război al iluziei că fiecare dintre actanÅ£ii poveÅŸtii este, de fapt, unic moÅŸtenitor al unei averi imense, care devine raÅ£iune de a fi, demolând astfel umanitatea, strivind moralitatea, sufocând sentimentele. ÃŽnfruntare pe viaţă ÅŸi pe moarte în jurul unui seif care, cu siguranţă, ascunde mult doritul testament – cel dăruitor de putere supremă celui ce va ajunge să intre în posesia giganticei sume de bani conÅ£inuta în el. Pînă la urmă, un joc care scoate la iveală adevărata faţă a unor oameni pentru care a avea cât mai mult este unic scop, joc care face să se topească măştile reliefând snobism, răutate, reducÅ£ie umană, într-o mecanică urată ce are ca finalitate extincÅ£ia.â€